Verzuimsoftware voor arbodiensten,
volledig flexibel en zeer gebruiksvriendelijk


CompuCase verzuimsoftware biedt een breed scala aan functionaliteiten om verzuimbeheer optimaal te stroomlijnen. 
Het systeem omvat opties voor het beheren van notities, (UWV)-documenten, taken, berichten, bedrijfsartsconsulten en uitgevoerde acties. 
Ontdek op deze pagina de belangrijkste functies en overtuig jezelf van de toegevoegde waarde die CompuCase kan bieden voor jouw organisatie!

 

 

Uitgelicht

Workflows beheren

Een workflow bestaat uit een reeks acties die automatisch worden ingepland wanneer een bepaalde gebeurtenis in het systeem plaatsvindt. Met deze workflows kun je taken automatisch inplannen volgens de afspraken die je met de werkgever hebt gemaakt. Zo worden bijvoorbeeld de standaard poortwachterverrichtingen in CompuCase automatisch ingepland bij een nieuw dossier, zodat je geen belangrijke taken meer vergeet uit te voeren.

Bijvoorbeeld: als een frequentverzuimer zich op maandag ziekmeldt, wil je direct actie ondernemen. Met CompuCase kun je op een flexibele manier workflows creëren en deze toewijzen aan één of meerdere werkgevers.

Dashboards

CompuCase kent verschillende soorten gebruikers die het systeem op verschillende wijze gebruiken.

Daarom zijn de dashboards in CompuCase per gebruiker door middel van widgets te personaliseren.
Zo zijn er widgets die statistieken weergeven, maar ook widgets die de werklast tonen. Er zijn ongeveer 20 widgets beschikbaar.
 

Bedrijfsarts agenda

In CompuCase heeft elke bedrijfsarts en taakgedelegeerde een eigen agenda voor het eenvoudig plannen van afspraken. De beschikbaarheid van de bedrijfsarts wordt real-time geregistreerd, zodat je snel kunt zien wanneer en waar dez beschikbaar is. De agenda wordt automatisch bijgewerkt bij het plannen van afspraken, waardoor dubbele boekingen worden voorkomen.

Bij het inplannen van een bedrijfsartsconsult kun je direct een uitnodiging genereren en een bericht sturen naar de (zieke) medewerker. Dit maakt het mogelijk om snel en efficiënt meerdere afspraken achter elkaar te plannen.

Met de bedrijfsartsagenda houd je de afspraken van de bedrijfsarts overzichtelijk en kun je eenvoudig gerelateerde afspraken en eventuele terugkoppelingen bij ziekteverzuimen raadplegen.

Peter Manders | Human Care Arbo

Ik wil jullie zeggen dat ik onder de indruk ben van jullie service level. Jullie denken mee met ons als klant. Als ik met een ‘probleem’ kom, staan jullie klaar om dat (waar mogelijk) snel op te lossen.  Systeem is ook gebruiksvriendelijk. Chapeau, dank je wel!

Peter manders
Human Care Arbo

Permissies en autorisatie

Met de strengere eisen voor gegevensbescherming volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is het afschermen van gevoelige gegevens steeds belangrijker geworden. In CompuCase voldoen we aan deze behoeften met een uitgebreid systeem voor permissies en autorisaties, waarmee je de toegang tot gegevens nauwkeurig kunt beheren en beveiligen.

Je kunt in CompuCase op klant-, werkgever-, bedrijfsonderdeel- en dienstverbandniveau instellen welke dossiers een gebruiker mag raadplegen. Het permissiesysteem maakt het mogelijk om te bepalen welke gegevens toegankelijk zijn en welke acties een gebruiker kan uitvoeren. 

Permissies worden beheerd via gebruikersrollen, waardoor je een specifieke set van rechten kunt groeperen en eenvoudig aan meerdere gebruikers kunt toewijzen. Dit zorgt voor een efficiënte en consistente toekenning van toegangsniveaus binnen je organisatie.

Beveiligd mailen en digitaal ondertekenen

Met CompuCase kun je berichten met bijlagen verzenden naar ontvangers die in het systeem bekend zijn. De geadresseerde ontvangt een e-mail met een link om het bericht in CompuCase te lezen. Hierdoor blijven bestanden met gevoelige informatie volledig binnen het systeem en worden ze niet via e-mail verzonden, wat volledig AVG-proof is.

Daarnaast kunnen pdf-documenten digitaal worden ondertekend door één of meerdere ontvangers. Dit elimineert de noodzaak om documenten te printen en in te scannen voor handtekeningen, wat het proces efficiënter en veiliger maakt.

CompuCase App 

Met de CompuCase-app kunnen werkgevers eenvoudig verzuimgegevens raadplegen en medewerkers ziek- en hersteld melden. Inloggen gebeurt snel en veilig met een vingerafdruk of pincode.

Ook werknemers kunnen de app gebruiken om beveiligd berichten te lezen en digitale ondertekeningen te plaatsen.

Meldingen die via de app worden gedaan, worden direct doorgegeven aan de betreffende arbodienst.

De CompuCase-app is gratis beschikbaar voor onze klanten en kan worden gedownload via de appstores van Apple iOS en Google Android.

Meer informatie over de App

Andere functionaliteiten

UWV icoon
UWV-meldingen

UWV-documenten kunnen volledig online worden bewerkt en vervolgens als pdf-bestand worden gedownload.

Meldingen worden automatisch doorgegeven aan het UWV via Digipoort.

 

Abonnementen
Abonnementen

Er kunnen abonnementen worden vastgelegd, waardoor snel inzichtelijk is wanneer en hoeveel er gefactureerd moet worden. Bovendien kunnen verschillende configuraties aan een abonnement worden gekoppeld, zodat je alleen extra configuraties hoeft vast te leggen voor klanten met afwijkende afspraken.

Todo's CompuCase
Todo's overzicht en kalender

Todo’s zijn activiteiten die automatisch door het systeem worden ingepland op basis van instelbare workflows. Je kunt deze todo’s overzichtelijk bekijken in een lijst of via de kalender.

 

CDES CompuCase
CompuCase Data Exchange Service

Met de CompuCase Data Exchange Service (CDES) kun je gegevens van externe systemen naadloos integreren met de verzuimsoftware van CompuCase.

Bekijk onze huidige koppelingen

Functionarissen CompuCase
Funtionarissen

Binnen CompuCase kunnen de taken voor het verzuimdossier worden toegewezen aan verschillende gebruikers door middel van functionarissen. Dit zorgt voor een efficiënte verdeling van taken binnen een dossier. Omdat taken ook aan werkgevergebruikers kunnen worden toegewezen, kunnen werkgevers het eigen-regiemodel hanteren.

Document genereren CompuCase
Documenten genereren

Met de document-template functionaliteit kun je brieven, uitnodigingen en verslagen genereren in Pdf of Word op basis van je eigen Word-sjablonen. Je kunt informatie uit dossiers en gegevens uit door jou ingevulde formulieren gebruiken om deze documenten te personaliseren.

Wilt u meer informatie, neem dan gerust contact met ons op!